Oferta pracy
Poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Techniczno-Handlowego w naszym biurze projektowym w Krakowie.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
- sprzedaż konkretnego produktu i rozwiązania dla zdefiniowanej grupy klientów oraz rynku,
- budowanie rynku dla nowego produktu w branży automatyki przemysłowej wraz z budowaniem sieci klientów i budowaniem z nimi relacji,
- analizowanie potrzeb klientów w zakresie optymalizacji procesów produkcyjnych z uwzględnieniem produktu oraz opracowywaniem dedykowanych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb,
- doradztwo techniczne oraz negocjacje handlowe z klientem,
realizacja planów sprzedażowych oraz raportowanie wyników, - budowanie oraz utrzymywanie relacji biznesowych,
- współpraca z działem Research and Development oraz Działek Produkcji i Logistyki na etapie realizacji wdrożeń,
- prowadzenie bieżącej analizy rynku pod kątem pozycjonowania oferowanych produktów i konkurencji oraz monitoring i analiza porównawcza konkurencji w zakresie produktowo - cenowym,
- współtworzenie materiałów marketingowych dla produktu oraz ich dystrybucja wśród klientów,
- przygotowywanie ofert i wycen dla klientów,
- uczestnictwo w wydarzeniach branżowych,
- prowadzenie szkoleń i webinariów o produkcie i zastosowaniach technicznych - w formie online i stacjonarnie.
Od kandydata oczekujemy:
- minimum 3 lat doświadczenia w sprzedaży produktów związanych z automatyzacją produkcji i procesów produkcyjnych,
- minimum 2 lat doświadczenia w obsłudze klientów b2b,
- bardzo dobra znajomość branży automatyki przemysłowej i zagadnień związanych z automatyzacją procesów,
- drive do poznawania nowoczesnych technologii i rozwiązań,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów do klienta na terenie Polski,
umiejętność samodzielnego kreowania swojego stanowiska pracy - samodyscypliny oraz - automotywacji do realizacji swoich celów,
- mile widziana umiejętność prowadzenia szkoleń i webinarów,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- motywację do bezpośredniej pracy z klientem i gotowość do rozwoju w sprzedaży.
Oferujemy:
- wynagrodzenie podstawowe (powiększone w okresie pierwszych 3 miesięcy wdrożeniowych), po 3 miesiącach: model wynagrodzenia: podstawa + premia od wyniku sprzedażowego,
- możliwość korzystania z samochodu służbowego,
- praca w modelu stacjonarnym w naszym biurze projektowym w Krakowie (po 3 miesiącach możliwość negocjacji części etatu do pracy zdalnej) + wyjazdy do klientów,
- stanowisko pracy wyposażone w narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt b2b,
- przestrzeń do kreowania swojego stanowiska pracy, swoich celów i metod pracy,
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie swoich CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w terminie do 31.05.2021