Oferta pracy

Poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Techniczno-Handlowego w naszym biurze projektowym w Krakowie.


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • sprzedaż konkretnego produktu i rozwiązania dla zdefiniowanej grupy klientów oraz rynku,
  • budowanie rynku dla nowego produktu w branży automatyki przemysłowej wraz z budowaniem sieci klientów i budowaniem z nimi relacji,
  • analizowanie potrzeb klientów w zakresie optymalizacji procesów produkcyjnych z uwzględnieniem produktu oraz opracowywaniem dedykowanych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb,
  • doradztwo techniczne oraz negocjacje handlowe z klientem,
    realizacja planów sprzedażowych oraz raportowanie wyników,
  • budowanie oraz utrzymywanie relacji biznesowych,
  • współpraca z działem Research and Development oraz Działek Produkcji i Logistyki na etapie realizacji wdrożeń,
  • prowadzenie bieżącej analizy rynku pod kątem pozycjonowania oferowanych produktów i konkurencji oraz monitoring i analiza porównawcza konkurencji w zakresie produktowo - cenowym,
  • współtworzenie materiałów marketingowych dla produktu oraz ich dystrybucja wśród klientów,
  • przygotowywanie ofert i wycen dla klientów,
  • uczestnictwo w wydarzeniach branżowych,
  • prowadzenie szkoleń i webinariów o produkcie i zastosowaniach technicznych - w formie online i stacjonarnie.

 

Od kandydata oczekujemy:

 

  • minimum 3 lat doświadczenia w sprzedaży produktów związanych z automatyzacją produkcji i procesów produkcyjnych,
  • minimum 2 lat doświadczenia w obsłudze klientów b2b,
  • bardzo dobra znajomość branży automatyki przemysłowej i zagadnień związanych z automatyzacją procesów,
  • drive do poznawania nowoczesnych technologii i rozwiązań,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów do klienta na terenie Polski,
    umiejętność samodzielnego kreowania swojego stanowiska pracy - samodyscypliny oraz
  • automotywacji do realizacji swoich celów,
  • mile widziana umiejętność prowadzenia szkoleń i webinarów,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
  • motywację do bezpośredniej pracy z klientem i gotowość do rozwoju w sprzedaży.

 

Oferujemy:

  • wynagrodzenie podstawowe (powiększone w okresie pierwszych 3 miesięcy wdrożeniowych), po 3 miesiącach: model wynagrodzenia: podstawa + premia od wyniku sprzedażowego,
  • możliwość korzystania z samochodu służbowego,
  • praca w modelu stacjonarnym w naszym biurze projektowym w Krakowie (po 3 miesiącach możliwość negocjacji części etatu do pracy zdalnej) + wyjazdy do klientów,
  • stanowisko pracy wyposażone w narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt b2b,
  • przestrzeń do kreowania swojego stanowiska pracy, swoich celów i metod pracy,


Osoby zainteresowane proszę o przesłanie swoich CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

w terminie do 31.05.2021